Minőségpolitika
A Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság első számú feladatának tekinti a vízgazdálkodásról szóló 1995. évi LVII. törvény és az EU irányelveinek (Víz Keretirányelv, Árvízi Irányelv), valamint a kapcsolódó egyéb vízgazdálkodási alapdokumentumok, kormányrendeletek, jogszabályok, műszaki irányelvek előírásainak magas színvonalon történő betartatását a vízgazdálkodási döntések megalapozása érdekében.
A fenti kereteket figyelembe véve létrehoztuk és bevezettük az ISO 9001:2015 szabványkövetelménynek megfelelő minőségirányítási rendszert.
A dolgozóink munkáját a szakmaiság, az igényesség, a pontosság, a környezetnek és a vizeknek a tisztelete jellemezi. Ebből adódóan biztosítani tudjuk a vízrajzi adataink egyenletes jó minőségét, folyamatos megbízhatóságát, mind békeidőben, mind a védekezési időszakban.
Célunk, hogy úgy tegyünk eleget a jogszabályok által előírt vízrajzi feladatainknak, hogy a vízkár-elhárítási munkáink megalapozásán kívül a működési területen élő lakosság, gazdálkodó szervezetek is elégedettek legyenek vízrajzi adatszolgáltatásunkkal.
Kiemelt figyelmet fordítunk a nyilvánosság hiteles tájékoztatására, a döntéseink előkészítése során az érintettek igényeinek, elvárásainak és véleményének megismerésére.
Célunk a felhasználói (vevői) megelégedettség folyamatos növelése. A hiteles adatszolgáltatás folyamatos fenntartása.
Ennek érdekében folyamatosan karbantartjuk és fejlesztjük mérőállomásainkat dolgozóinktól elvárjuk – egyben rendszeres képzésekkel biztosítjuk számukra – a folyamatosan változó technika megismerését és hatékony kezelését.
Az ISO 9001:2015 tanúsítvány megtekinthető alább, valamint akadálymentes (szöveges) változata a Kapcsolódó anyagok közül letölthető.
Jelmondatunk:
"Megbízható vízrajzi adat nélkül nincs korszerű vízgazdálkodás."