Események

19
2018. június 19., kedd

30 éves a Lankóci Vízügyi Kiállítóhely

A Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság és a Magyar Hidrológiai Társaság Tolna megyei területi szervezete a Lankóci Vízügyi Kiállítóhely alapításának 30. évfordulóján visszaemlékező eseményt szervez.

 

Program:

  • Megynyitó
  • Visszaemlékezés – Szabó Mátyás nyugalmazott igazgató
  • A vízügyi emlékek őrzésének feladatai – Tóth Sándor műszaki igazgató-helyettes
  • Tárlatvezetés a kiállítóhelyen és a szivattyútelepen
  • Fogadás

 

Helyszín: Lankóci Vízügyi Kiállítóhely és Szivattyútelep

 

Időpont: 2018. június 19. 11 óra

Korábbi események
Tartalomfelelős: Dr. Kelemen Krisztián, osztályvezető

Minőségirányítási rendszer a vízrajz és adatszolgáltatás területén

2018. április 10., kedd 10:18

A Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság vízrajzi és adatszolgáltatási tevékenységre vonatkozó minőségpolitikánkat az alábbiakban adjuk közre.

Minőségpolitika

A Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság első számú feladatának tekinti a vízgazdálkodásról szóló 1995. évi LVII. törvény és az EU irányelveinek (Víz Keretirányelv, Árvízi Irányelv), valamint a kapcsolódó egyéb vízgazdálkodási alapdokumentumok, kormányrendeletek, jogszabályok, műszaki irányelvek előírásainak magas színvonalon történő betartatását a vízgazdálkodási döntések megalapozása érdekében.

A fenti kereteket figyelembe véve létrehoztuk és bevezettük az ISO 9001:2015 szabványkövetelménynek megfelelő minőségirányítási rendszert.

A dolgozóink munkáját a szakmaiság, az igényesség, a pontosság, a környezetnek és a vizeknek a tisztelete jellemezi. Ebből adódóan biztosítani tudjuk a vízrajzi adataink egyenletes jó minőségét, folyamatos megbízhatóságát, mind békeidőben, mind a védekezési időszakban.

Célunk, hogy úgy tegyünk eleget a jogszabályok által előírt vízrajzi feladatainknak, hogy a vízkár-elhárítási munkáink megalapozásán kívül a működési területen élő lakosság, gazdálkodó szervezetek is elégedettek legyenek vízrajzi adatszolgáltatásunkkal.

Kiemelt figyelmet fordítunk a nyilvánosság hiteles tájékoztatására, a döntéseink előkészítése során az érintettek igényeinek, elvárásainak és véleményének megismerésére.

Célunk a felhasználói (vevői) megelégedettség folyamatos növelése. A hiteles adatszolgáltatás folyamatos fenntartása.

Ennek érdekében folyamatosan karbantartjuk és fejlesztjük mérőállomásainkat dolgozóinktól elvárjuk – egyben rendszeres képzésekkel biztosítjuk számukra – a folyamatosan változó technika megismerését és hatékony kezelését.

 

Jelmondatunk:

 

Megbízható vízrajzi adat nélkül nincs korszerű vízgazdálkodás

 

Kelt: Székesfehérvár, 2018. március 29.

Utolsó módosítás: 2018. április 10., kedd 10:22