Események

22
2019. április 22., hétfő

Nyílt nap iskolásoknak - Szekszárd

A „Szekszárd, Lőtéri vízbázis kármentesítése” című projekthez kapcsolódóan a Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság a Tolna megyében található középiskolák érdeklődő osztályai részére nyílt napot szervez.

21
2019. március 21., csütörtök

MHT ülés a Víz Világnapja alkalmából

vizvilagnapeg.jpg

A Magyar Hidrológiai Társaság Közép-dunántúli
Területi Szervezete a Víz Világnapja alkalmából 2019. március 21-én 1400 órai kezdettel tartja soron következő programját.

28
2019. február 28., csütörtök

Lakossági fórum - Szekszárd

Az Országos Vízügyi Főigazgatóság (OVF) és a Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság (KDTVIZIG) konzorciumi együttműködésében megvalósuló „Szekszárd, Lőtéri vízbázis kármentesítése” című projekt bemutatására 2019. február 28-án 17 órakor lakossági fórumra kerül sor a szekszárdi Vármegyeházán.

27
2019. február 27., szerda

Sajtónyilvános konferencia

A „Velencei-tavi partfal komplex, fenntartható rehabilitációja” (KEHOP-1.3.0-15-2016-00015) című projekthez kapcsolódóan sajtónyilvános konferenciára kerül sor az Országos Vízügyi Főigazgatóság és a Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság szervezésében.

21
2019. március 21., csütörtök

A Víz Világnapja 2019

Fejér megyi gyermekrajz-, fotó- és irodalmi pályázat - Ünnepi díjkiosztó

19
2018. június 19., kedd

30 éves a Lankóci Vízügyi Kiállítóhely

A Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság és a Magyar Hidrológiai Társaság Tolna megyei területi szervezete a Lankóci Vízügyi Kiállítóhely alapításának 30. évfordulóján visszaemlékező eseményt szervez.

Korábbi események
Tartalomfelelős: Pécseli Péter, szakaszmérnökség vezető

A Balaton feltérképezése

2016. január 27., szerda 10:41

A Balaton feltérképezése

 

Képzeljük el, milyen lenne a közlekedés kapaszkodók nélkül! Ha nem lennének padkák, terelővonalak, útburkolati jelek, nem tartóztatna fel a piros lámpa, nem értesülnénk az esetleges veszélyekről, KRESZ táblákról és csak a tapasztalatainkon múlna, hány kilométer után, melyik utcánál kell bekanyarodnunk, hogy elérjük úti célunkat. A baleset kockázata és az eltévedés esélye sokszorosára növelné a bizonytalanságunkat. Ezek azok a fogódzók, melyektől minden hajóvezető elesik, mikor a hajókormány mögé ül. Víz mindenütt, amerre a szem ellát! Ráadásul a sztráda aszfaltjával ellentétben, a „talaj” állandóan változik: hol nyugodt, hol viharos, hol mélyebb, hol sekélyebb és ki tudja, mi rejlik alatta.

2aPartfalak felmérési, rendezési feladatai

 

1. oldal   2   3   4   5  
Utolsó módosítás: 2016. január 27., szerda 14:08